tirsdag 28. august 2012

Og Vinneren (og noen fler) er.....

Først må jeg få takke alle sammen for en overveldende respons på bursdagscandyen min, og for alle deres flotte ord og hilsener. Det er slettes ingenting å være engstelig for, det å fylle 40.
 
Jeg har ved hjelp av random.org trukker en vinner og det er.........
 
 
 
 
Gratulerer så mye! Send meg noen ord med adressen din, så kommer det noe snacks i postkassen din. :))
 
Siden responsen var så stor, så har jeg trukket en liten vinner til som får en liten pakke og det er......
 
 
 
 
 
 
Og siden jeg var i gang og siden jeg har nå hatt over 15000 (!!!)  inne på siden her, så følte jeg for å trekke en vinner til.
 
 
 
 
Jeg ordner pakkene i kveld, så da kan de komme til dere fort.
Jeg trenger bare adressen deres. :)

 

5 kommentarer:

  1. Så utrolig moro:) tusen takk søte deg! Sender deg melding m adressen. Kanskje dette løser scrappe dvalen:) ha en super kveld søte du.

    SvarSlett
  2. Så flott, tusen tusen takk :)

    Mail er sendt

    Klem fra Hilde :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt.. tusen takk.

    klem Anita

    SvarSlett
  4. Tusen takk, pakken kom i dag, og noe er allerede brukt. Den passet perfekt til meg. :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for den flotte pakken som kom til meg i dag! Innholdet var helt supert, så dette lover jeg skal bli brukt alt som er ♥

    Ønsker deg ei super helg!

    Klem

    SvarSlett