tirsdag 23. oktober 2012

Long time...

Jeg har neglisjert denne fine bloggen min de siste månedene. Jeg beklager så mye, men det har vært travle dager, jeg prøver meg litt i jobb igjen og ting tar tid når man skal finne tilbake til bedre form.

For de av dere som til stadighet kikker innom for å få med dere nytt, så foreslår jeg at dere klikker dere inn på min kreative krok på Facebook. Jeg føler at det er lettere å administrere, legge ut nye ting og kategorisere disse, samt kommunisere med andre scrappere og med de som ønsker å handle noe av det jeg lager.
 

Lisa Marlenes kreative krok


Kikk gjerne innom og bli følger, så får du oppdateringer etterhvert som det kommer nytt.

Håper vi sees der.

1 kommentar:

  1. Godt å se livstegn fra deg igjen. :-)) Ja, regner med at det er travle dager når du er tilbake i jobb igjen. Kjenner meg igjen der. Etter ei uke ferie er det tilbake til rettebunker og konferansetimer.....
    Kreativt hjørne på Facebook... hmm - , men jeg er jo ikke på Facebook. Prøver liksom å la være, men ser at man stadig blir henvist dit, så jeg må vel kapitulere snart. Synes egentlig at bloggen tar nok tid ved pc'en, så jeg får se. Vil jo liksom ha litt tid til hobbyene også, ikke sant?? Ha ei kreativ uke. :-)))

    SvarSlett