lørdag 11. august 2012

Birthday blogcandy!


Siden det er min fødselsdag i dag, så kommer det en blogcandy fra meg til en av dere.
(eller muligens to hvis responsen blir stor)

Hva skal man si.. Ett år eldre, klokere og stadig yngre til sinns. Hihihi.
Det værste med å bli eldre er at mine jamngamle blir så fryktelig gamle. :)

Nei, dette er bare å ta med knusende ro og bestemme seg for at dette skal bli ett flott år.
40 og fabelaktig, ikke sant?

I fjor feiret jeg i Tyrkia.


I år blir det nordnorsk hageparty med stort telt, grilling og pledd, vil jeg tro.
Jeg hadde bestilt varme og godt vær, men det uteblir muligens. Bursdag blir det uansett.

For å være med på candyen trenger du ikke gjøre annet enn å legge igjen en hyggelig kommentar på dette innlegget, og gjerne ett av mine kortinnlegg som du synes om.
Om du vil bli følger av bloggen min, er helt opp til deg.
Link gjerne også videre dette innlegget.

Jeg lar Blogcandyen gå helt til 28. august.
 Da feirer vi bryllupsdag i heimen.


Ha en fin dag, det tror jeg at jeg får!


30 kommentarer:

  1. Herlige, fantastisk flotte Lisa Marlene! Gratulerer så mye med dagen! Det å fylle 40 anbefales stort. Diger klem til deg, min kjære venn :)))

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen, Lisa :) håpe du får ei fin feiring ute i kveld, sjøl om han ser litt grå ut. *Bursdagsklem*

    SvarSlett
  3. Masse gratulasjonsklemmer på dagen din, Lisa Marlene. :-)) Ønsker deg ei suuuper bursdagsfeiring - unasett vær. Og husk: Livet begynner ved 40!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med jubileumet av din 20-års dag!
    Sånt er alltid morsomt å feire.
    Og takk for sjansen til å være med på et sukkertøy.

    SvarSlett
  5. STORT och VARMT GRATTIS till dej på din dag! Blir säkert en härlig fest även om vädret är som det är denna sommar.

    Njut och kos deg!

    Och tusen tack för din generositet denna dag, jag är gärna med i din blogcandy!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen. Spennende give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne. Ha en strålende dag.

    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen. Kos deg i teltet :)
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen og rundt tall! Med god stemning, gode venner og familie blir det sikkert et flott selskap ute. Ønsker deg en flott dag og feiring.

    SvarSlett
  9. d er runddag hos lisa idag,
    hun har samlet til lystig lag!
    skulle skrive et dikt
    men fikk ikke til noe slikt!
    så jeg synger til lisas behag!
    smask fra meg!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med dagen som var:) Så snill du er som gir bort spennende pakke:) Jeg legger meg til som følger av bloggen din.. Ha en fin lørdags kveld.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen!
    Du er snill som deler en give-away.

    SvarSlett
  12. NNoe så moro, fniser litt for meg selv :) 20 årsjubileum siden 20 årsdagen ;) Det skal feires her til neste år også. FANTASTISK IDE!!!

    Men aller aller mest akkurat nå HURRA FOR DEG, OG GRATULERER FANTASTISK MYE MED DEN FLOTTE ALDEREN:), når en leser om deg:Gleder meg til å bli 40!!!

    Følgt deg lenge her, men nå ser jeg d er lenge siden jeg var her.....så nå gleder jeg meg til å ta en titt, samtidig som jeg skal prøve å linke denne glade 40 åringen inn i bloggen min :) Fikser den ;)

    Nyt dagene som jubilant heeeeeelt frem til bryllupsdagen, da er det annet som må feires <3<3<3 Da går turen inn i bloggen!!

    SvarSlett
  13. Gratulere så mye med den store dagen!!! Så snill du er som deler feiringen med en overraskelse til oss også:) Håper du koser deg masse!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så masse med den store dagen ♥ Håper alt ble helt perfekt!

    Synts du lager veldig flotte kort, og i dette innlegget var det utrolig mange flotte: http://lisa-marlene.blogspot.no/2012/07/talmodighet-er-en-dyd.html

    Gleder meg til å følge deg videre og krysser fingrene i candyen!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse med rund dag!
    Håper du hadde en super dag!

    SvarSlett
  16. Gratulerer med gårsdagen. Håper festen i teltet ble bra og at været var litt på din side.
    Det går ikke ann å bare plukke ut ett kort hos deg for du lager så masse nydelige kort at det ikke gikk.

    SvarSlett
  17. HHipp hurra flotte Lisa Marlene ! Håper du hadde ei super 40 års feiring! Og så håper jeg at vi treffes for å scrappe sammen snart- er så alt for lenge siden nå:)

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med dagen :-)) Håper jeg blir den heldige vinner :-))

    SvarSlett
  19. Gratulerer - håper dagen din var fin :)
    Eg blir gjerne med i trekningen !

    Fin mandag til deg :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med dagen som var og brylluspdagen som kommer!! Super fin blogg du har... skal legge igjen noen kommentarer - ta gjerne en tur innom bloggen min og titt du og :) Blir med i trekningen!! :)

    SvarSlett
  21. Flott blogg og spennende candy, jeg vil gjerne bli med! :-)

    SvarSlett
  22. Gratulere så mye med vell overstått 40 års dag, håper at du fikk en flott feiring. Du har en kjempe flott blogg og masse lekre kort. Gleder meg til å følge bloggen din. klem fra Anne-Elisabeth

    SvarSlett
  23. Gratulere så masse med den store dagen =) Flott blogg med masse lekre kort, og inspirasjon =)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med dagen. 40 er det beste tallet (72 modell selv)

    Spenende candy. jeg blir gjerne med

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye med de 40 :) 72 modell jeg å ;) Å takk for mulighet til å være med på candyen!
    Kjempe fin blogg.
    Hilsen Siv Malén

    SvarSlett
  26. Gratulere så mye med dagen :) håper du har hadd en fin feiring! Morsomt med candy da :) hiver meg med. Kjempe masse fint du har laget, så følger bloggen din jeg :)
    Ha en flott uke videre :)

    SvarSlett
  27. wooow! congrats!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  28. Happy birthday!:)
    Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    SvarSlett
  29. Heisann:)Gratulerer med 40-årsdagen og bryllupsdagen:):)
    Blir gjerne med på bloggcandyen din:)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  30. Jeg hiver meg med på denne:)Gratulerer med overstått dag:) og gratulerer med dagen 28:)

    SvarSlett