onsdag 6. mai 2009

April kom og gikk....

... og ingen blogginnlegg fra meg. Men i mai forsøker jeg igjen!
Det har vært en travel april med mye jobb og mye scrapping. Jeg har faktisk produsert en masse, men ikke hatt tid til å legge de ut. Lillesøster ble konfirmert på søndag og fikk som, seg hør og bør, masse scrappede saker fra storesøster. 7 LO'er til albumet sitt, en stjernebok og flere kort. I tillegg har jeg laget en masse kort på bestilling og vært på et megakoselig scrappetreff!!!


Noen kort her i dag, jeg må forminske de andre bildene mine før jeg legger de ut..
Det første er en "spesialbestilling" til en katolsk kommunion (konfirmasjon) Kortet skulle til Tyskland..
Norsk konfirmasjonskort.
Et humorkort til en 18-åring.

Skal bli bedre blogger denne måneden, I promise!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar