lørdag 9. mai 2009

Litt mer til sukkersøtt i dag.

Bare for moro skyld forsøker jeg meg på en liten søknad på plass i Sukkersøtts Design Team. Skissen var lekker og en liten utfordring liker jeg. Jeg ser at det er masse lekre bidrag allerede, så sjansen for å bli med er minimal, men den som intet våger.... De får iallefall litt av en jobb å velge blant alle de supre bidragene!


Ja, så ble det forresten ett rødt mosaikkort i dag også, pluss to kort til. Fem kort totalt i dag! Skikkelig produktivt!



5 kommentarer:

  1. så stilig det mosaikkortet var, så flott måte å bruke opp resteark på..

    kjempenydelig søknad!! hva har du fargelagt med?

    SvarSlett
  2. Takk, Linda. Jeg fargelegger valigvis med distress, men dette skulle hentes i kveld, så da fant jeg frem akvarellblyantene.

    SvarSlett
  3. Så flotte kort du lager!

    SvarSlett
  4. Nyydelig kort til skissen!
    lekkert fargelagt og nydelig dekorert!!
    Mosaikk kortet var knall flott!!
    Lykke til :)
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  5. Så artig mosaikk-kort! Likte godt fargespillet i dette.

    SvarSlett