mandag 16. april 2012

I disse konfirmasjonstider..

Så er det vel på sin plass å lage konfirmasjonskort...
Jeg lager en del på bestilling for tiden og de legges ikke ut før etter konfirmasjonsdagen, så kan mottaker få se det først. Greit siden de lages med navn og dato.. Og noen med bilde av konfirmanten. Det er ganske flott å gi, synes jeg, helt personlig telegram, liksom. :)

Noen havner i kortbunken og er til salgs. Her er et guttekort, jeg har laget et som ble ganske likt på bestilling. Prøver å lage to, når jeg først er i gang.

Jeg elsker min nye "barte-punch" fra Martha Stewart som fikk bli med hjem fra USA. <3 Den blir nok myyyye brukt fremover!
Har gjort plass til navn og dato på kortet hvis kjøper ønsker det. :)
Tuudeluuu!

2 kommentarer:

  1. Så tøft kort da.......tenker mottaker blir fornøyd:-)

    SvarSlett
  2. Flott kort! Ja, den "bartepunchen" skjønner jeg at du er fornøyd med - kjenner at jeg er bittelitt misunnelig på deg der.:-) Skulle gjerne hatt den....

    SvarSlett