fredag 10. desember 2010

Når søte damer fyller 50....

så fortjener de jammen meg søte kort også!
Dette kortet har digistempel fra Mo's digital pencil og det er sååååå herlig, synes jeg!
Young love heter det så betegnende. ;)
 Slik ser det ut inni.
 Jubilanten ønsket seg penger til el-do på hytta, så da måtte jeg bare lage en liten hedersgest til det gamle. Hohoho!
 Måtte lykken gro som gresset bak do...
 Og litt nostalgi ble det også med dette kortet her.
Det er laget til å kunne romme en bankremisse inni bretten.
 Herlig dikt av Dagny Tande Lid inni.
Jeg er nå inne i min 29ende uke av svangerskapet og nyter tilværelsen. Ikke lenge igjen til jul nå - og vips så skal jeg ut i permisjon i begynnelsen av februar.
Vogna er innkjøpt og redebyggingen er i gang. ;)
Ha en flott fredag - bare 2 små uker igjen til julaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar