lørdag 11. desember 2010

3 nye herfra i dag.

Når det er dåp er det alltid hyggelig å lage kort og staffilikortene står så fint på gavebordet.
Her har jeg brult digistempel fra Mo's digital pencil igjen. Stemplene der er flotte og enkle å farvelegge. Det liker jeg! :)

 Lilla, hvitt, litt rosa og bling blir alltid bra.

Jeg elsker Edna-stemplet til Katrine og er så heldig å ha fått stemplet opp en del.
Om du skal selge det noen gang, så vet du hvem som står klar til å kjøpe... )
Det er lekkert til damekort, uansett alder!
Dette sidte kortet er med digitekst fra ByEvy. Vennskapskort på bestiling.
Koselig å lage og sikkert like koselig å gi.

Nå er det under 2 uker igjen til jul dere og jeg streser enda ikke.
Kanskje man skulle begynne med litt forberedelser snart...?
Ha en fin lørdagsaften!


1 kommentar:

  1. God jul, Lisa!!! Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min! Har ikke sett den før nå. Morsomt at du lagde stjerner med klassen din. Hele skolen hos oss er dekorert med sånne ;o) Håper du og dine koser dere masse! Ikke lenge igjen til babyen kommer, nå. Blir spennende. Masse klemmer

    SvarSlett