søndag 9. august 2009

Flere grønne og et rååsa

Ja, for å virkelig vise at jeg er i det grønne hjørnet, så må jeg jo vise fram litt av helgens produksjon. Tar med et rååsa kort også, bare for å variere litt og for å vise frem de flotte storybook-bokstavene og litt spellbinder labels, som jeg har kuttet ut selv på min nye, fine Epic six. *brifer litt*

Og hvis dere ser forskjell på noe av kvaliteten på bildene i bloggen, så kan jeg fortelle at jeg har fått bursdagsgave på forskudd hos mann og barn - et feiende flott Canon EOS 450D!! Ikke rart at jeg er blid om dagen, eller???

Men så var det kortene da. Her kommer de!







1 kommentar:

  1. Grønt er skjønt!! :D Jeg er selv veeeldig glad i grønt i scrappingen, og her var flere smarte idèer ;) Likte spes det kortet der du hadde brukt den bånd-spennen eller hva jeg skal kalle den, som senter på blomsten også!
    Og råååååsa er gøy inn i mellom, kjempeflott jentekort! :)

    SvarSlett