søndag 18. januar 2009

Nytt kort, Blogg-bakrunn og en herlig RAK

Jeg har nå lekt meg litt med bloggen min og fant jo fort ut hvordan man kan endre fra standard-bakgrunner til mer scrappevennlige bakgruner. *fnis*
Syntes det ble ganske så flott, eller? Litt Rååååsa, må til...

Nytt kort i dag, til en 60-årsdag. Siden jeg liksom var i Vintagehjørnet her på scrapperommet, så ble det visst litt vintage på dette kortet også. :)




I går fikk jeg en helt overraskende en super RAK-pakke i posten fra Bente og Ida, som takk for førjulstreffet jeg arrangerte. Det var mye snadder i pakken og jeg bare gleder meg stort til å treffe damene på Gausviktreffet på lørdag, så jeg kan få gitt klemmer og takket skikkelig!

Sjekk det flotte som kom:


Tusen takk for alle flotte kommentarer i bloggen her, det er jo bare så utrolig hvor mange flotte scrappe-bloggere som finnes der ute i bloggeland! Det er kjempeinspirerende med så mye flott besøk! Tusen takk, igjen!





2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :o)
    Hadde du det fint på treff i hælga?? Æ har nedtelling te æ ska dra sørover i mars - glede mæ så masse!!! Vi må bli litt mer sosial - si fra neste gang du ska på treff i nærheten, hadde vært kos å være med!
    *klæm*

    SvarSlett
  2. Herlig blogg du har. Nydelige kort

    SvarSlett