onsdag 25. juli 2012

Bryllupskort

Sommeren er tiden for bryllup, så da må det lages litt bryllupskort også.

 MS punchen er flittig brukt her.
Og Mulberryblomstene fra papirloftet har lenge vært favoritt her hos meg.
Synd at butikken er borte, så må jeg se etter blomster andre steder,
siden lageret mitt begynner å tømmes..

Et lite vers inni.
Og mens jeg var i farta lagde  jeg ett til, nesten maken.
Annen blomst, annen plassering og litt bling.
 I dag er det "høststorm" her nordpå, skikkelig ruskevær.
Jeg er glad juli er over snart, så vi kan gå inn i den virkelige sommermåneden, august!

Ha en fin dag, hvor enn du er. :)

2 kommentarer:

  1. Flotte kort - likte det øverste best. Den ramma du har brukt var kjempeflott. Nydelig brudepar også.

    I dag er det oppholdsvær hos oss og jeg har jobba i hagen. Deilig å være ute litt. Ønsker deg en finfin dag!!

    SvarSlett
  2. Lovely wedding card...I hope you'll link up again this week at 52 Card Pickup!

    http://www.oldbackporch.com/2012/07/52-card-pickup-week-30.html

    SvarSlett