lørdag 28. mars 2009

En koselig Award!

Jeg er så heldig og har fått min første award fra Evy-Kristin! Tusen takk, snille deg! Og den fortjener du i fra meg også! *stor klem*


Denne award'en må jeg sende til noen herlige bloggvenner: Turid Mari og Katrine fordi de er flinke til å kommentere både i bloggen her og andre forum jeg poster på. Dessuten er de utrolig trivelige å være sammen med på treff! Håper at det ikke blir så lenge til neste gang vi sees!

Jeg har ikke vært den flinkeste bloggeren i det siste, men jeg håper på at det kan rette seg snart. ;) Palmehelgen er det mulighet for et lite scrappemøte i Gausvik, en scrappevenninne har "bestilt tid" til kjøkkenbortreff her hos meg i påskeuka og helgen 25. -26. april er det planlagt treff i Lavangen. Planene er der og jeg har mange konfirmasjonskort og prosjekter å gjennomføre, så det er bare å finne tiden!

Tusen takk til alle som kikker innom bloggen her, det er så hyggelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar