torsdag 26. juli 2012

Sommerlig pose

Sommer i nord, selv om det ikke kjennes så godt.
10 grader og regn det meste av juli...
Akkurat nå kikker sola frem og jeg sitter på scrapperommet og lager litt kort.
I morgen skal jeg på besøk til ei kjekk scrappejente som har mistet litt scrappemojoen sin, så hvem vet, kanskje hun finner den igjen i denne lille posen med litt scrappesnæks fra Junaiten?

Posen måtte jo pyntes litt sommerlig, siden det faktisk står juli på kalenderen, og fordi man fortsatt lever i håper om at godværsdager er på tur.

Leverer denne til Papiravisens utfordring.

Jeg har forresten bestilt godvær til bursdagen min om 2 ukers tid! Så det så!

Dagen i morgen blir fin, uansett, for da drar vi på fint besøk.
Tudelluu! 

4 kommentarer:

  1. Sokkersøt pose d der...arti m sånt.

    SvarSlett
  2. Så søt den var :-) Hun må jo bare finne igjen scrappemojoen sin nå, når hun får en slik fin sommerpose!!! (vet jo ikke helt hva det er da men...)
    Har lest i en nettavis at nå skulle det bli sommer i nord og høst i sør. Så da håper jeg at iallefall den første biten stemmer...Ikke mye klar for høst enda altså..

    Tudeluu til deg også og god natt <3

    SvarSlett
  3. Så snill du er - kjempspennende med pakke. :-) Posen var jo flott og sommerlig dekorert. Ja, vi krysser fingre for noen sommerdager - det hadde vært deilig. Sola titter fram her jeg sitter, så jeg skal ta kaffekoppen med meg på terrassen. Kanskje det blir utevær i dag??

    Kos dere!

    SvarSlett
  4. Så flott pose, flott løsning på oppgaven vår. Kos å kunne gi bort. Håper inspirasjonen følger med da :)
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Sommerklem fra Merethe

    SvarSlett