lørdag 5. mai 2012

Kom mai du skjønne milde....

.... Med snykov, sklett og kulde.. Vi hadde en hustrig start på mai her nord, men i dag har solen kikket frem og da vlir alt straks litt finere. Nå er det lyst mesteparten av natta og sola kikket inn vinduet mitt tiiiiiidlig i morrest. Du vet det nærmer seg sommer når sola står opp tidlig her nordaførr.

Om to dager er konfirmasjonen her i huset vel overstått, forhåpentligvis, og her scrappes album til konfirmanten og konfirmasjonskort så det suser etter. Greit å være sysselsatt med noe som ikke krever så mye, når kroppen ikke enda spiller på lag slik jeg skulle ønske. Og så er det så godt å ha en flott og hjelpsom familie som trår til når det behøves. Dagen blir nok fin for konfirmanten og alle gjestene.

Her er et av de mange kortene som er laget de siste ukene.

Inni.

 Baksiden
 Dette kortet reiste helt til Tyskland. :)


Jeg skal legge mer til når jeg kommer meg ovenpå igjen til uka som kommer. :)
Tudeluu!

1 kommentar:

  1. Flinke, fine supersøster <3 gleder meg virkelig til søndag kjenner jeg :) det blir så fint at!

    SvarSlett