søndag 18. mars 2012

Hjemkommet!

Vi har hatt en helt fantastisk tur til Florida! Det kan anbefales på det varmeste! Flott vær, mye vakkert å se og oppleve og så fikk jeg møte en hjertevenninne som jeg ikke har sett på 24 år! <3 Det var så godt å treffe henne igjen og innse at kontakten var der umiddelbart!

Lille Lovna fikk feiret sin aller første bursdag der borte! Cupkake med lys hører til!

Ellers fikk jeg handlet litt scrappesaker der. Halv pris av norske priser, og i tillegg hadde Jo-Anns 40% på alt av scrappesaker den ene uka jeg var der! Ikke det aller beste utvalget i butikkene i forhold til nettbutikken, men mer enn nok til at jeg fikk handlet "litt". :))

Når jeg kom hjem fikk jeg meg en trivelig overraskelse på scrapping.no. Mitt bidrag til ScrapThatCat! havnet på 2. plass i avstemmingen! Det er kjempehyggelig at så mange ga sin stemme til mitt kort, for det var mange flotte bidrag.



Fremover venter mye scrapping, for vi har konfirmasjon 6. mai.
Konfirmasjonskort og album til konfirmanten skal ordnes. :)
Jeg planlegger en blogcandy om ikke lenge, med litt godsaker jeg hadde med i kofferten, så følg med. Må bare få summet meg over denne jetlag'en.
Tudeluu!

4 kommentarer:

  1. Skjønner du har hatt en herlig tur, Lisa! På flere måter ;-)
    Det e en stor drøm å reise til USA her i huset også. Har bare ikke kommet helt i gang med planeggingen ennå.

    Det var nydelig det bryllupskortet, gratulerer med 2. plassen!

    SvarSlett
  2. læææækkert kort!! regner m at vi får se mer superfint nå når du har kjøpt godsaker i junaiten :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med en andreplass! Nydelig kort:)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  4. Kjempefint hjerte-blomst-kort! :-)

    SvarSlett