fredag 24. februar 2012

Et lite kortras

Jeg har vært en dårlig blogger de siste ukene, for vi har vært opptatt her med å planlegge en utenlandstur. Fort og greit har vi bestilt oss tur til solfylte Florida, en gammel drøm går i oppfyllelse og jeg får samtidig litt kjærkommen varme på en sliten skrott. Scrappebuttikk blir helt sikkert besøkt der borte, for jeg kommer jo til å spare enorme mengder kroner, desto mer jeg kjøper, ikke sant? Halv pris av her hjemme. :)

Vil dere ha litt reiseoppdateringer her, kanskje?

Her er noen kort jeg har laget i februar. Har flere på lur...

Noen dåpskort.

 Til bryllup

Og et bestillingskort til en habil fluefisker.
(Sladdet siden jeg ikke har spurt om lov til å legge ut bildet.)
Ha en fin helg!
Og legg gjerne igjen spor, det er alltid trivelig å se hvem som kikker innom. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar