søndag 15. januar 2012

Midt i natten...

Jeg sitter og lager noen kort av restepapiret mitt og trengte meg en liten pause, så da tenkte jeg at jeg kunne poste et innlegg med noen kort fra i fjor. Siden jeg ikke har vist de her før, liksom..

Vår lille frøken Lovna Olea ble døpt i juni, og da ble det jo selvsagt scrappet kort. :)


 En annen liten frøken ble døpt samme dag. Jeg synes det er så flott å kunne scrappe kort med bilde av mottaker på. Det blir vel ikke mer personlig enn det, vel?
 Bryllup er også populært å gi hjemmelagede kort til. Og alltid koselig å scrappe.
Et monokromatisk grønt. Ikke ofte jeg lager det, men dette funket.
 Og lilla var vel favorittfargen i 2011.
 En liten detalj. Stempel fra Papirloftet.

Ha en fin søndag.
Jeg skal i kirken og synge sammen med koret mitt og en sang alene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar