lørdag 13. mars 2010

Livet er ikke bare en dans på roser...

I romjulen var jeg på koselig scrappekveld hos Evy-Kristin og da fikk jeg prøvd ut MCP-teknikken. Det blir jo skikkelig flotte farger, men jeg vet ikke helt om jeg kan påstå at jeg har tolmodighet til å fargelegge på den måten. Kanskje jeg skal holde meg til distress ink og akvarellblyantene mine. Jeg er jo generellt dårlig til å lage kort med fargelagte trykk, det går i bølgedaler det..
Uansett, så fant jeg frem det koselige trykket her om dagen og laget et kort. Grønt og blått denne gangen.
Mulberryrose fra Papirloftet, hjerteperler fra Europris sin scrappekrok, dobbelsidig mønsterark fra Abbey Road.

1 kommentar:

  1. supert stempel! jeg syns også fargelegging av motivstempel er vanskelig, men jeg syns jammen du får t d også du Lisa!

    SvarSlett