lørdag 19. desember 2009

Kort i tegneseriens tegn

Her er to kort jeg ikke har vist før.
Det første er helt enkelt, men ganske flott kort til min guddatter som hadde sin første bursdag nå i høst. Ole Brumm er jo bare herlig!



Det andre er et bursdagskort med min favoritt Tommy på. Ikke rart at jeg kan ha det moro i jobben min når jeg tenker på hva Tommy ville gjort i enkelte situasjoner. Hahaha. Tommy ruler!



Ikke mye julestemning i dagens blogging fra meg, men nå skal det pyntes litt julehus her og de siste gavene skal pakkes inn. Nå går dagene fort mot jul, dere! Har dere alt klart nå?

3 kommentarer:

  1. Kult T og T kort! Er det noe som virkelig er deg så er det Tommy og Tigern:) God jul Lisal Håper vannet er kommet tilbake.

    SvarSlett
  2. Så flotte kort!
    Kjempeherlige!
    Så masse flott du lager!
    Blir jo like inspirert som i går jo!

    Tusen takk for i går!
    Kjempetrivelig å møte deg!
    Du er jo kjempeflink!
    Jeg håper også at det blir flere "scrappe-treff"! Jeg lærte jo så utrolig mye i går jeg!
    Og fargelegge med Promakers ++
    Var veldig morro:-)

    Ha en fortsatt flott romjul!

    SvarSlett
  3. Det er min absolutte favoritt-stripe av Tommy! Takk for hilsen på bloggen min, og stor klem tilbake!

    SvarSlett