onsdag 30. september 2009

Bokmerker og kort






I det siste har det blitt litt kortlaging og noen bokmerker på bestilling. Jeg synes det er så koselig at mennersker rundt meg ønsker å gi bort mine kort til personer som står dem nær og at det blir satt pris på. Ekstra hyggelig å scrappe da.

I hele oktober blir jeg i utlandet, men tar scrappesakene med og skal kose meg med å lage kort og LO'er (for det er det leeenge siden jeg har laget)når jeg er i varmere støk. Jeg vet at det blir tid og jeg får klarnet tanker når jeg scrapper. Gode lydbøker og P4 på nettradio, så er scrappestundene i boks!
Nå gjelder det bare å pakke, så er jeg klar til avgang i morgen tidlig. Skal forsøke å oppdatere bloggen med min scrappeproduksjon etterhvert. Har enda noen kort jeg ikke har fått vist frem her.

2 kommentarer:

  1. Du verden så effektiv du har vært!!
    ...her har det jammen ikke vært laget verken kort eller LOer i det siste...men jeg regner med at det blir litt scrapping på Ski-treffet om 10 dager *gleder meg*

    Kos deg i sol og varme, snuppa!

    *rimkald høstklæm*

    SvarSlett
  2. Så flotte kort og bokmerker! Likte teksten på bokmerkene!!
    Kos deg på de sydligere breddegrader og så håper jeg vi treffes når du kommer hjem igjen :-)

    SvarSlett